TAKE OFF energy+fruit mix.

A piros doboz lessz az.Az íze semmilyen gyümölcsre nem emlékeztet.Bár ha jobban meggondolom inkább eper meg alma.Ezt az italt egy benzinkútban vettem.Hiába is kerestem csak benzinkutakban láttam,azt pedig mindeggyikben.A doboz 330 ml.-es.Ha ilyet szeretnétek vásárolni akkor inkább mondjatok le róla mert én is egy ismerősöm szerezte nekem az erdélyi b.kutakból,persze a többi itallal eggyüt.Azok tesztelése is hamar sórra fog kerülni,de először a gyümölcsösöket tesztelem.

 

Értékelés:

Íz: 96

Design:86

A bejegyzés trackback címe:

https://banger.blog.hu/api/trackback/id/tr844729485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása